CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA


FUNKCJONOWANIE KLUBU

11. Dlaczego Club Premium Bernas ?
CLUB PREMIUM BERNAS kieruje swoją ofertę do osób ceniących najwyższą jakość oraz komfort ćwiczeń. Posiadamy nowoczesne urządzenia marki Life Fitness oraz Hammer Strenght- linii exclusive. W naszym klubie znajdziesz: strefę cardio, strefę maszyn siłowych, wolnych ciężarów oraz treningu funkcjonalnego a także korty do squasha, strefę SPA / sauny, kawiarnie, FITbar, dietetyka oraz masażytę.
22. Czy mogę wypróbować lub zobaczyć klub przed kupieniem karnetu?
Oczywiście, że tak. Jedyne co musisz zrobić to skontaktować się z recepcją klubu i umówić na pierwszą wizytę.
33. Czy honorujecie karty sportowe m.in Multisport itp. ?
W naszym klubie nie honorujemy żadnych kart sportowych. Jedyna karta jaka upoważnia do skorzystania z klubu to nasza karta - Clubu Premium Bernas.
44. Na czym polega zamrożenie członkostwa ?
4. Jeżeli z jakiś powodów musisz zrobić przerwę w treningach, możesz skorzystać z zamrożenia członkostwa( maksymalnie na 2 miesiące w danym roku kalendarzowym). Pierwszy miesiąc jest bezpłatny, natomiast za drugi konieczne jest uiszczenie opłaty w wysokości 15zł. Aby dokonać zamrożenia konieczne jest zgłoszenie się do recepcji Klubu Fitness K-10!
55. Czy w Clubie Premium Bernas podpisuję umowę długoterminową ?
...
66. Dlaczego warto zamrozić swoje członkostwo a nie zrezygnować ?
Dzięki zamrożeniu po powrocie do treningów utrzymasz gwarancję stałej ceny, a także nie będziesz zobowiązany do ponownego wniesienia opłaty wpisowej. W okresie zamrożenia członkostwa wstęp do klubu jest niemożliwy, natomiast w przypadku odmrożenia wstęp do klubu jest natychmiast odblokowywany.
77. Czy oferujecie 1 darmowy trening ?
...
88. Czy można odstąpić swoje członkostwo innej osobie ?
8. Z uwagi na personalizację członkostwa oraz system kontroli dostępu, nie ma możliwości odstąpienia karnetu innej osobie.
99. Czy z Bernas Fitness mogą korzystać osoby poniżej 18 roku życia ?
9. Tak! W naszym klubie mogą ćwiczyć osoby, które ukończyły 16. rok życia. Osoby niepełnoletnie wymagają zgody opiekuna prawnego. Formularz zgody można pobrać na stronie: http://localhost/cityfit//aktualnosci/trenuj-od-16-roku-zycia-w-cityfit/
1010. Dlaczego potrzebujecie moich danych takich, jak pesel ?
10. Twoje dane są nam potrzebne ze względów formalnych dotyczących płatności, fakturowania oraz bezpieczeństwa członków klubu. Jednocześnie nasz klub spełnia wszystkie wymogi RODO, co gwarantuje bezpieczeństwo przetwarzanych danych.
1111. Czy oferujecie dostęp do wi fi w klubie ?
11. Tak, w naszym klubie oferujemy bezpłatny dostęp do wi fi.
1212. Jak zapisać się na zajęcia grupowe / saune / squasha ?
12. Na zajęcia grupowe oraz wprowadzające a także saunę i squasha obowiązuje rejestracja w Strefie Klienta. Zapisy ruszają na 48 godzin przed wybranymi zajęciami. Liczba miejsc jest ograniczona. W przypadku braku możliwości pojawienia się na zajęciach pamiętaj o odwołaniu rezerwacji przez strefę klienta maksymalnie na 3 godziny przed ich rozpoczęciem.
1313. Dlaczego mam blokadę na udział w zajęciach grupowych ?
13. 7-dniowa blokada nakładana jest automatycznie na osoby, które w ciągu 30 dni dwukrotnie nie pojawiły się na zarezerwowanych dla siebie zajęciach. W ten sposób dbamy o to, aby miejsca na zajęciach były dostępne dla osób, które rzeczywiście z nich korzystają.
1414. Jak zapisać się na wizytę do dietetyka ?
14. Można tego dokonać przez naszą stronę internetową www.bernasfitness.pl lub osobiście w klubie w godzinach pracy dietetyka. Więcej inf. Link
1515. Jakie rodzaje umowy o członkostwo oferuje Club Premium Bernas ?
...
1616. Jakie dokumenty muszę mieć przy sobie w momencie podpisywania Umowy o członkostwo :
16. dowód osobisty w zależności od wybranej formy płatności : dane karty płatniczej z aktywną funkcją obciążeń automatycznych lub numer rachunku bankowego
1717. Czy mogę opóźnić datę rozpoczęcia mojego karnetu?
Tak, przewidujemy możliwość opóźnienia daty rozpoczęcia karnetu o 6 tygodni. To oznacza, że np. kupując karnet 1 lipca możesz zaznaczyć, by jego ważność rozpoczynała się dopiero od 12 sierpnia i to od tego dnia możesz zacząć trenować.
1818. Czy można odstąpić od Umowy ?
1919. Jakie są zasady wypowiedzenia Umowy ?
2020. Czy będzie możliwość, aby zobaczyć klub przed otwarciem ?
Tak, klub będzie miał dni otwarte podczas których każdy będzie mógł przyjść zobaczyć klub od środka oraz zapoznać się z ofertą
2121. Czy mogę przyjść do klubu z dzieckiem ?
2222. Co powinienem zabrać ze sobą, gdy idę do klubu na trening ?
22. Na trening należy zabrać kartę klubową, czyste obuwie sportowe, strój treningowy. Ręcznik oraz woda jest dostępna na miejscu. W przeciwnym razie zgodnie z Regulaminem wstęp do klubu będzie nie możliwy.
2323. Zgubiłem kartę klubową. Co powinienem zrobić ?
23. Zgłosić ten fakt recepcji klubu. Zostanie wyrobiona nowa karta a opłata wynosi ….
2424. Zmieniły się moje dane ( adres, nr tel., nr rachunku bankowego ), gdzie mogę to zmienić?
24. Każdą zmianę danych powinieneś zgłosić w recepcji klubu. Większość danych możesz zmienić sam logując się do swojego panelu klienta.

PŁATNOŚCI

11. W jaki sposób mogę zapłacić za członkostwo w Club Premium Bernas ?
1. Karnet można opłacić osobiście w klubie;    • gotówką    • kartą / Można także zapłacić za pomocą:    • przelewu    • karty kredytowej    • polecenia zapłaty
22. Jakie korzyści płyną z automatycznych płatności ?
2. Oferujemy automatyczne formy płatności, ponieważ są one bezpieczne i wygodne dla Ciebie. Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania nie musisz pamiętać o terminach płatności, a wstęp do klubu jest możliwy nawet podczas jej procesowania.
33. Czym jest polecenie zapłaty i jak je ustanowić ?
3. Polecenie zapłaty to automatyczna forma płatności ustanawiana przez właściciela rachunku bankowego na podstawie formularza, który udostępnimy Ci podczas podpisywania członkostwa. Formularz należy podpisać i pamiętać, że podpis musi być zgodny ze wzorem podpisu złożonym w Twoim banku.Twój formularz zostanie zeskanowany, a następnie wysłany do Twojego banku, który dokona weryfikacji podpisu. Po akceptacji formularza przez bank status Twojego polecenia zapłaty zmieni się na „aktywne” i będzie widoczny w Twojej Strefie Klienta. Od tego momentu Twoje płatności będą realizowane automatycznie.
44. Czy mogę zapłacić przelewem jednorazowym na rachunek bankowy klubu ?
4. System kontroli dostępu jest ściśle powiązany z automatycznymi płatnościami, dzięki temu rozpoznaje, czy Twoje członkostwo zostało opłacone. Dokonanie przelewu tradycyjną metodą nie umożliwi Ci wejścia do klubu.
55. Chciałbym zmienić ustanowione polecenie zapłaty. Jak mam to zrobić?
Jeśli Twoje polecenie zapłaty jest aktywne, zarówno zmiany formy płatności, jak i numeru rachunku bankowego możesz dokonać tylko za pośrednictwem BOK (kontakt@bernasfitness.pl)
66. Chciałbym zmienić dane karty. Jak mam to zrobić?
Aby zmienić dane karty zaloguj się do Strefy Klienta i wprowadź nowe dane. System zweryfikuje poprawność danych karty. Pamiętaj, że karta musi posiadać włączoną funkcję cyklicznych płatności oraz odpowiednie limity.
77. Jaka jest miesięczna cena abonamentu i w jaki sposób można wnieść opłatę ? Jakie terminy płatności obowiązują ?
7. pierwszego dnia każdego miesiąca
88. Co zrobić, jeżeli obciążenie karty płatniczej lub polecenie zapłaty nie zostało zrealizowane ?
8. Klub podejmuje ponowną próbę obciążenia karty lub realizacji polecenia zapłaty 15 dnia danego miesiąca
99. Czy klub pobiera dodatkowe opłaty oprócz abonamentu miesięcznego ?
9. opłata wpisowa za za członkostwo 250 zł - Jest to jednorazowa opłata do Loft fitness dzięki której mają Państwo dostęp do swoich profili, kartę członkowską oraz inne profity płynące z członkostwa w naszym klubie
 

REJESTRACJA I PIERWSZE KROKI W BERNAS FITNESS

11. Jak mogę dołączyć do klubu ?
1. Oferujemy dwie możliwości rejestracji członkostwa: za pośrednictwem naszej strony www.bernasfitness.pl, a także osobiście w naszym klubie
22. Jak przebiega proces rejestracji i zakupu ?
2. Po wybraniu interesującego Cię karnetu i uzupełnieniu danych osobowych system przeprowadzi Cię przez proces płatności. W momencie rejestracji otrzymasz od nas swoje tymczasowe hasło do Strefy Klienta.
33. Z jakimi dokumentami powinienem się zapoznać przed pierwsza wizytą w klubie ?
Podstawą świadczenia usług jest Regulamin Clubu Bernas Fitness, dostępny na stronie klubu …link
44. Jak mogę zalogować się do strefy klienta?
4. Aby zalogować się do swojej Strefy Klienta wejdź na stronę www.localhost/cityfit/, gdzie w prawym górnym rogu znajdziesz przycisk „Zaloguj się/wróć do nas”. Wykorzystaj adres email użyty podczas rejestracji lub nr PESEL jako login, a w polu „hasło” wpisz hasło tymczasowe, które przesłaliśmy na Twój adres email (również wskazany podczas rejestracji). Jeśli nie posiadasz hasła skorzystaj z opcji: „nie pamiętasz hasła?”. W przypadku problemów skontaktuj się z BOK.